Dagens musiknummer

Nogen gange forstår jeg ikke helt, hvordan vores hjerner finder ting frem. Hvad er det, som hiver noget frem fra gemmer, der hverken har fået opmærksom i mange år eller er blevet støvet af?

Lige pludselig kom jeg til at tænke på noget musik, som jeg hørte – og svingede bagdelen meget til – dengang i slut 70’erne og start 80’erne, hvor det her var disko-dasko-pop.

Det er jo for nemt at hive (købe) alt det gamle, som ellers ligger og samler støv på de gamle LP’er på loftet, ned fra iTunes. Så de her fantastisk veldansende røde pingviner kom med mig og hunden på gårsdagens løbetur.

1 thoughts on “Dagens musiknummer

  1. Herligt herligt! Jeg kan da godt forstå, at du havde fart på på løbeturen med det beat! 🙂

    Har også selv været ude, dog uden IPod men i fin fart. Nu skal der spises spansk omelet!

    Knus

Skriv en kommentar