Lav-praktiske øvelser

Jeg synes, at jeg er på konstant stand-by. Jeg planlægger dagen omkring, hvornår jeg skal køre ind og se min far. Samtidig får jeg virkelig ikke lavet meget, sammenlignet med hvad jeg normalt kan få for hånden på en god dag. Det er sgu altså lidt deprimerende, det er for pokker ikke mig, som er syg. Så det er vist tid til, at jeg tager mig lidt sammen. Jeg har sovet en del her i weekenden, og nu melder hverdagen sig for alvor.

Som en opvarmningsøvelse fik jeg taget løbeskoene på. Godt nok først henad kl. 19 søndag aften, men i øjeblikket sker meget på anderledes tidspunkter her på matriklen. Hunden står også og hopper, hvis jeg bare nærmer mig soveværelset og skuffen med løbetøj. Hun håber, gør hun. Jeg kom af sted, mens familien vist havde regnet med, at der snart var aftensmad. Ville egentlig have kørt ind til RH, men min far skulle i OP og have skiftet forbindinger. Det tager hurtigt 1½-2 timer, så nu var der en lomme med lidt uforstyrret tid.

Det blev 7 meget hurtige (for mit vedkommende) km; løb på lige over 40 min., og det må siges nærmest at være mit konkurrencetempo. Jeg ved ikke, hvad der skete. Jeg havde havde jo telefonen med mig, så det var ikke manglende mulighed for at kunne få fat på mig, som fik benene i up-tempo. Det føltes ikke engang hårdt, så hvad der lige skete?

Der er jo ikke meget polar-bear over mig, når det ikke lige handler om badevandstemperaturer. Og det var køligt der hen under aftenen, så jeg tog vesten på udover en løbe-T. Det var meget passende. Synes endda, at det var lidt småkøligt på armene. Det er jo officielt også blevet den første efterårsmåned, så man kan vel lige så godt vænne sig.

DSC04508

2 thoughts on “Lav-praktiske øvelser

  1. Ja jeg synes også lige at det er blevet tid til at tage tøjmængden op til revision. Det er lidt besværligt at vide hvor meget og så begynder man at skrælle lag af undervejs. Jeg vil hellere have en tynd langærmet trøje på end to lag, men den der vest var måske en god ide.
    Godt brølt løve, du har nok haft brug for at hvile og så derefter at få energien ud.
    Knus Kirsten

  2. Du har virkelig haft brug for den løbetur, Katrine. Der skulle lige brændes noget ophobet energi af. Det gør underværker!

    Jeg skal også ud i eftermiddag. Jeg har været “under the weather” i dagevis med hovedpine, flad i kroppen og en smule influenzaagtig uden at have det. Jeg er stadig ikke helt på toppen, MEN jeg er ret sikker på at en løbetur med måde vil gøre mig godt i dag. Nogle gange skal man bare i gang igen! 🙂

    Jeg ønsker mig en langærmet løbetrøje til overgangstiden. Det er nogle gange for koldt med den kortærmede, men for varmt med løbejakken udenpå.

    Tanker & Knus

Skriv et svar

