Hip hurra

Hvis der er noget, som jeg misligeholder en hel del, er der ingen tvivl: Bloggen her. Der er ganske vist også andet, som lider en anelse, f.eks. mit løberi og sikkert mere, hvis jeg tænker mig om, men i hverdagen så glemmer jeg jo faktisk, at der var en gang, hvor jeg skrev hyppigt og gerne her på stedet. Det gør jeg så ikke lige i øjeblikket, men jeg har da planer, lyst og alt det der om at vende tilbage.

I mellemtiden indtil der sker noget action-jackson vil jeg dog lige kippe lidt med flaget og give en blomst for bloggen har syv års fødselsdag. Hip hip hurra….

DSC09183

4 thoughts on “Hip hurra

    1. Tak, kære Karina. Ja MON ikke tiden går. Hurtigere og hurtigere synes det som.
      Jeg savner at skrive. Og jeg savner at tage mig tid til at læse rundt omkring i Blogland. Dét har jeg også misligeholdt. Men forhåbentlig sker det noget…. 🙂
      Kh Katrine

  1. “7 år Niller… 7 år. Man ved et-og-andet”

    TILLYKKE med bloggens fødselsdag 🙂
    Det er vildt så meget der rent faktisk sker på 7 år. Hyggeligt at følge med dig her, og (mest) på instagram.

    KH Maria

    1. Og så er jeg rigtig doven til at få skrevet. Det er mærkeligt med bremseklodser; min er at jeg mangler et ordentlig blogværktøj som Live Writer, som lavede fed layout og let billedredigering und alles, jeg savner det meget og irriteres over Blogo og andre. Men forhåbentlig sker der snart noget mere…. 😉

Skriv et svar

