Kært barn har mange navne…

Jeg kan ikke bestemme mig for, hvad jeg skal kalde dem. Make-up punge, organizers, lynlåspunge, zip pouches?
Anyways… jeg har efterhånden fået syet en del af dem. En hel del er blevet givet væk som fødselsdags-, jule- eller værtindegaver. Og en del har jeg solgt.
I løbet af påsken fik jeg lavet en portion til. Det er altid sjovest at lave flere på én gang. For stof og applikationer og bånd taler med hinanden, og så kan der jo ikke kun blive en eller to ud af det, vel?

2 thoughts on “Kært barn har mange navne…

Skriv et svar

