Hjemmelavede gaver?

Jeps. Også i år fik jeg lavet et par af den slags. Det nyder jeg, og hvis gavemodtagere ønsker sig noget, som er egnet, slår jeg til. Og det beroliger samtidig min anti-forbrugeriske ånd. Hvis ønskesedlen er udstyret med links, fotos og endda pris, og julegavegiveriet udvikler sig til en gaveudveksling, har jeg det svært. Det med at vores gavegivnings forbindelse med De tre Vise Mænds gaver til Jesusbarnet forsvinder, inden blækket på printet er tørt.
Så når der er ønsker om noget, som jeg selv kan bastle eller en lille gave, som kan puttes i noget hjemmelavet, er jeg klar.
Det lykkedes også i år. Puder, makeup punge, sengetæppe. Og en frakke, som mangler noget. En del. Men den skal nok blive færdig.

IMG_2905

IMG_2915
IMG_2854

2 thoughts on “Hjemmelavede gaver?

  1. Sikke nogle flotte gaver. Jeg ville ønske jeg havde dine evner. Jeg havde slet ikke tænkt at gavegivningen selvfølgelig var pga de tre vise mænd. De bedste gaver jeg har fået er hjemmelavede fra den treårige nevø. Han gav tekrus, vaser og forklæder med selv-kreeret kunst, hvilket jeg synes var genialt. Det var superfint og samtidigt anvendeligt.

    1. Hej Christina
      Tak! 🙂 Jeg glæder mig også hver gang, at der er nogen – store som små – som selv kreerer en gave til mig. Tænk hvor længe de har tænkt på os! 🙂 Dejligt med de selvgjorte gaver fra din nevø.

Skriv et svar

