Det er hårdt….

når man – jeg – gang på gang skal træne op igen. Det er lang tid siden, at jeg har været så langt nede løbeforms-agtigt, men det her føles som bundlinjen. Men jeg giver ikke op. Jeg har været dér – i god 10K form eller endnu bedre – og jeg vil komme derop igen.
Men fårk….vejen dertil er ikke køn, og den er ikke nem. Især ikke hvis det først føles nogenlunde ok efter 3 km….
Denne morgens tur blev på en naturskøn rute langs Klint Havnevej. En ud og hjem igen. Med sol og roligt hav, hvor et par marsvin var på vej ud af. Det var vidunderligt. Jeg var fyldt op af taknemmelighed, da jeg vendte hjem.

20140517-215521.jpg

20140517-215553.jpg

20140517-215601.jpg

20140517-215612.jpg

4 thoughts on “Det er hårdt….

  1. Ingen tvivl om at det er hårdt at genfinde formen, men i de omgivelser må det da unægteligt gå lidt lettere 🙂

    1. Du har helt ret. Det er bare lettere i skoven. Det er en liese for sjælen og giver energi og bringerhumøret helt i top. 😊

  2. Årh suk. Bare suk ! Hvor er det ud som en lækkert sted at løbe, så kommer formen snigende ind på dig igen lige pludselig 🙂

    1. Desværre er det kun, når jeg er på besøg i et sommerhus i Klint, at omgivelserne ser sådan ud. Men herhjemme burde skoven også kunne gøre en del. 😉

Skriv et svar

