Hullu-bulu….hvor er du henne?

Jeg har været fraværende i et stykke tid. Ganske længe synes jeg selv. Kort sagt: Jeg har taget en time-out fra Weblandet. Både Blogland, Instaland og FB. Det var egentlig ikke planlagt. Sådan på den overvejede-agtige og voksne måde. Næh, jeg læste et indlæg ovre hos Maria. Jeg slettede FB fra min telefon, også selvom jeg synes, at jeg ikke OD’ede på de forskellige sociale medier. Men det at fjerne FB fra telefonen gjorde en forskel. Spørg mig ikke hvorfor. Men jeg sivede langsomt tilbage i at bruge mere af min tid uden at have næsen nede i en skærm.

Den tilstand blev langt mere omsiggribende, end jeg havde tiltænkt den. Jeg har ikke skrevet, postet eller læst rundt omkring i flere uger. Men til gengæld har jeg forhåbentlig været mere til stede lige der, hvor jeg i ethvert øjeblik befandt mig. Det har føltes godt, ikke som noget savn eller go cold turkey. Næ, det har føltes meget naturligt og ligetil. Lige nu har jeg ikke reflekteret godt nok over det. Andet end at ingenting er statisk, alt er dynamisk, og tingene ændrer sig hele tiden. Heldigvis for det. Så måske trængte jeg bare til et break, en tænkepause, hvor jeg slet ikke tænkte over bloggen, Instagram og alle de andre mødesteder?

Jeg ved det ikke. Så helt. Men jeg er godt nok glad, hvis du stadig hænger på herinde. Også selvom jeg er noget ustabil i øjeblikket.

IMG_6438

6 thoughts on “Hullu-bulu….hvor er du henne?

  1. Mig slipper du ikke af med så let og man har brug for at værer fraværende end gang i mellem og jeg syntes helt klart at det er sunt for krop og sjæl. 🙂

    1. 😀 Det tror jeg også. Dejligt du hænger på! Så må jeg jo også hellere se at få gang i løbeskoene. 😉
      Håber det går godt på dit nye job. 🙂

      1. Tak , du kan tro at det går godt fra Mandag og til nu har jeg kun sovet ca. 6 timer fordi udover normal arbejdstid har vi også snevagt. :-), så jeg er også på vej til køjs skal op igen imorgrn kl. 5. hav fortsat en god aften. 🙂

  2. Pauser er vist altid godt, mine bliver bare af den lille slags ind imellem, kunne godt være jeg skulle planlægge en rigtig pause på et tidspunkt, må jeg vist overveje! Kh Karen Marie

    1. Det lyder måske, som om min pause var mere planlagt. Det var – er – den vist kun set i bagspejlet. Måske har jeg bare ikke så meget at fortælle i øjeblikket?
      Kh Katrine
      PS. Super hyggeligt lige at ses på AOH messen. 😀

Skriv et svar

