Vær velkommen 2014!

Jeg kom SÅ godt ind i det nye år. Både rejecocktail, kransekage, chokomousse, canapéer og hvidt brød lykkedes for mig. Det kørte bare derudaf i køkkenregionen. Nå ja, det er måske svært at fejle på en rejecocktail, der er ikke så meget, som kan gå galt. Om ikke andet så holdt jeg tiden, lige til det sidste og efterlod køkkenet i et mindre rod og susede til nytårshalløj i gode venners lag. Nogen gange skal der kun fire voksne til at gøre en fest, så det blev det. Og et par børn eller tre. Så vejen til de første timer af 2014 var belagt med godt selskab, god mad, gode grin, god snak, masser af vin og andre spiritusholdige drikke. Der var nok af det hele, både stjernekastere og konfetti. Og Manden på matriklen og jeg sluttede aftenen natten med at gå hjem. Delvis gennem skoven, for det var sikkert sundt med lidt frisk luft, og herude kommer der ikke en bil kl. 4 om morgenen. Åbenbart heller ikke den 1. januar.

Så jeg holdt fri i går. Min krop krævede restitution både på den langvarige og den udstrakte måde. Heldigvis havde alle andre i min nærhed det på samme måde, så vi så både Min søsters børn i sneen og skihop fra Garmisch-Partenkirchen. Se, det var en rigtig nytårsdag. Jeg håber, at du også er kommet godt ind i 2014. Med alt, hvad du synes, at der skal til.

DSC08200

IMG_9947

DSC08198

DSC08221

IMG_9953

Skriv et svar

