Årsafslutning 2013

I stil med sidste år bliver der nok ikke så meget status og evaluering på denne årets sidste dag. Det kommer bare ikke lige på kommando, og i øvrigt har jeg lidt småtravlt. For naturligvis og helt i tråd med mig selv og min evne til lige at skulle en masse sådan på jeg-arbejder-bedst-under-pres-agtigt, skal jeg lige have bagt kransekage, lavet lidt rejecocktail på retro-Karolinemåden, rørt noget chokomousse og få smidt nogle canapéer/minihapsere sammen. I så god tid at hunden og jeg kan nå en tur i skoven, inden jeg skal lakke negle og dresses up, finde lidt glimmer frem og gøres festlig. Og i øvrigt ligesom alle jer andre være klar med bobler, godt humør og godt selskab til Dronningens nytårstale kl. 18.00.

Så undskyld mig; jeg er smuttet til køkkenregionerne. Så kan du ha’ et …

IMG_9878

Vi ses på den anden side i 2014.

10 thoughts on “Årsafslutning 2013

  1. Ha ha. Du får mig til at tænke på, at jeg da egentlig også har lidt småtravlt. Sådan lidt rengøring og diverse inden gæsterne kommer og INDEN Dronningens Nytårstale kl. 18. Vi skal også ud og gå tur i solen, hundene og jeg og ja, lidt festlig skal man da også se ud. Som en start har jeg været i bad! 😉

    Men godt nytår! Du når det hele. Og så kan du jo lade 2014 komme til dig!

    Knus

  2. Rigtig godt nytår Katrine.

    Ungerne har som sædvanligt bestilt en nytårsaften for fire. Det er fint for mig. Ovenpå en travl december synes jeg det er så hyggeligt bare at være os selv nytårsaften. Vi gør skam en hel del ud af det alligevel og kommer ind i det nye år med maner, men uden travlhed.

    1. Det lyder da rigtig hyggeligt. Vores nytårsaftener er også skrumpet. Det er bare en dejlig aften.
      Håber I kom godt ind i 2014. 🙂

Skriv et svar

