Fik du set den?

Efter min ærgerlige udgydelse for en lille uges tid siden om den jule special med The Great British Sewing Bee, som BBC Two sendte, fik jeg hjælp. Rigtig meget hjælp. Fra min nevø (som jeg kalder nevø, selvom jeg er blevet skilt fra hans morbror), som er et lille whizz-kid til det med computere. Lille og lille, han er næsten to meter høj og bruger +45 i sko. Og selvom han nu i flere år har opholdt sig i Ålborg, har kæreste og lækker lejlighed, kommer han mig altid til hjælp, hvis der er brug for det. På den fjernstyrede måde, så han eks-tante kan se engelsk tv. Og meget andet tv har det vist sig.

Han fik fra Ålborg vist mig, at jeg – og du – bare lige skal installere lidt hjælp fra hola.org og så klikke lidt mere her og der for at “unblocke” lande og kanaler. Og vupti – så kan man læne sig tilbage og nyde lidt jule-bastleri på engelsk. Både med skotsk og andre accenter. I loooove it. Don’t you?

Indspilning i fuld skærm 17-12-2013 212522

Indspilning i fuld skærm 17-12-2013 212529

Indspilning i fuld skærm 17-12-2013 212751

Indspilning i fuld skærm 17-12-2013 213436

P.S. Det er endnu ikke muligt at se det på iPad. Men det kommer vel?

Skriv et svar

