Siden sidst…

Jeg er ikke kommet i tanker om mit geniale, men glemte indlæg.

Alle ingredienserne til julebag er fundet frem af skabet. Smørret er kommet tilbage i køleren, da der ikke blev bagt i går alligevel. Det kan vel nås inden jul. Der er bare lidt rodet på køkkenbordet.

Jeg fandt løbeskoene frem i dag ude i garagen, dækket af støv, men stadig brugbare. Efter en pause på 10 dage frygtede jeg det værste. En løbetur på 6,5 km med gåpauser blev det til. Ikke kønt, men godt. Solen var med på første halvdel. Så smuttede den i flyverskjul. Vi løb videre, hunden og jeg.

I dag har jeg fået læst hele avisen inden kl. 10.

Jeg tænker meget på at komme op i gear. Få ordnet, få lavet, være helt vild energisk. Men der sker ikke så meget. Sådan lige nu-agtigt.

Det bliver helt sikkert bedre i morgen.

IMG_9789

2 thoughts on “Siden sidst…

    1. Det har jeg også. Jeg skal bare lære at læne mig tilbage og nyde dem. Også selvom der ikke sker så meget dén dag. 🙂

Skriv et svar

