Øhm, jo altså….ahem…det var…aj…

I går aftes, da jeg afsluttede dagen og aftenen, skrev jeg dette indlæg. Sådan på den mentale måde som inde i mit hoved, mens jeg fandt hvile og nød dynen og varmen. Det var et super indlæg, ordene kom af sig selv, og historien var i flow. Så skete der bare lige det i dag, at jeg ikke rigtig kan få fat i noget af det der gode, som bare flød…

Var det en bemærkning, et grin til arbejds- og hyggemødet med mine kolleger fra årgangen herhjemme til afslutningshygge og spisning, som satte indlægget i gang? Mon nogle tanker, som satte sig i løbet af dagen, hvor jeg bla. fik tid til at svinge gulvskrubben over et par af gulvene? Det sker så godt som aldrig, men nu hvor Manden på matriklen ikke kan lave noget, som kræver to hænder, må jeg tage fat. Jeg var i overdreven god tid med al forberedelse, så måske satte det gang i noget. Hmmm… Det er helt pist væk, på den demens-agtige måde, hvor jeg godt kan blive lidt bekymret for mit hoved. Anyways…det her er allerede dødsygt at læse, totally and utterly uinteressant. Måske kommer der noget tilbage, når jeg skal sove? For det var en god historie…der i går aftes sent.

IMG_9772

Skriv et svar

