Foto-session…

Så er ponchoen tør og klar til brug. I går fik jeg Ældstedatteren aka Den unge Dame på matriklen Andrea til at tage et par billeder. Det er svært at tage de håndholdte selfier i udstrakt arm, når man gerne vil vise hele beklædningsgenstanden. Hunden troede, at vi skulle lege, når vi nu gik udenfor. Så den er også med.

Jeg lærte mere end at strikke snoninger og følge et diagram, jeg lærte også at sy sammen med maskesting. Nøj, hvor det bliver flot. Nå, ja, og så er jeg i gang med den næste. Af samme slags bare i sort. For når jeg nu er så godt inde i mønsteret, kan jeg lige så godt udnytte det.

DSC08136

DSC08151

DSC08147

DSC08153

DSC08155

6 thoughts on “Foto-session…

  1. Hej Katrine
    Hvor er den lækker den poncho.
    Du er jo bare så skrap til det der.
    Og så kan godt være, at du har “rundet det skarpe hjørne” (som du selv siger), men du ser strålende godt ud. 🙂
    Kh Julie

    1. Der kan være rigtig koldt på min arbejdsplads. Især på mandage. Så den vil helt sikkert være god til den kolde-(inde)-tid. 😉

Skriv et svar

