Hvad er der at sige?

Fuldmåne i to nætter. Urolig, afbrudt og for lidt søvn til mig. Med massiv træthed til følge. Mens alle andre i nærheden snorker derudaf.

Tusmørke hele dagen i dag. Solen ligner en dårlig arbejdslampe bag et meget tykt lag betonstøv.

Hovedpine for tredie dag i træk. Den starter henad 10-tiden og slipper ikke sit greb før sengetøj. Eller efter en god portion Pinex og Ipren.

Rod i mit hoved. Jeg glemmer, glemmer mange ting. Glemmer om jeg har ordnet forskellige arbejdsopgaver, nu hvor jeg har overvejet dem.

Men hey!

Der er lavet pandekagedej. Den unge Dame gider bage dem.

Om lidt er alle hjemme på matriklen.

Her i Fredensborg fortsætter den socialdemokratiske borgmester, som har gjort det godt i forrige periode (som var hans første).

Jeg smutter lige en tur i skoven og samler lidt energi til resten af dagen og aftenen.

Det var bare det, jeg ville sige….

2 thoughts on “Hvad er der at sige?

Skriv et svar

