Some like it hot….

Faktum er, at jeg ikke er en Firstmover, måske en Latemover, hvis overhovedet nogen form for mover. Faktum er, at jeg aldrig slår vejen forbi Youtube bare for at snuse rundt. Jeg har altid noget specielt, som jeg kigger efter. Faktum er, at jeg har brug for de unge på matriklen med fødselsår i ‘90’erne til at oplyse mig en gang i mellem. Uden at jeg får følelsen af, at jeg ikke aner bjælde. Mere.

Bare for sådan at understrege ovenstående viste Den unge mand på matriklen mig et par underholdende Youtube-clips. Med Chili Klaus. Aka Klaus Wunderhits aka Klaus Pilgaard aka Jette Torps mand. I al sin enkelhed går det ud på, at han spiser chilis. Hele. Og har ind i mellem inviteret gæster forbi, som også lige indtager en chili af eget valg. Hvorfor? I don’t know. Men underholdende er det. Og så var det, at Chili Klaus havde inviteret vores undervisningsminister ind. Efter dette klip har jeg genvundet noget af respekten for hende.

PS. Jeg undskylder med det samme, hvis det her for dig er SOOOOOO last year. Jeg er en Latemover….

Skriv et svar

