Det er en kold tid…

eller det er det i hvert fald blevet. Sådan lidt pludseligt. Eller også har jeg bare ikke været ordentligt udenfor i de sidste par dage. Som i cykle-til-arbejdet eller løbe-en-tur. Den erkendelse var den jeg nåede til på dagens løbetur, da jeg havde fået lige lidt lidt tøj på til det koldklamme efterårstusmørke sidst på eftermiddagen. Jeg fik først varmen efter 3 ½ km. Så jeg tænker, at nu skal vinterløbetøjet findes frem nederst i skuffen. Den tynde fleece og de tykkere tights. Mine løbehandsker har jeg tabt, så der skal findes en erstatning. Til gengæld løb jeg hurtigere i et højere tempo, end jeg har gjort længe, måske kulden til tak? Men halleluja for det. Eller også var det, fordi jeg de sidste par gange har genoptaget mit løbeprogram med Jeff G, som er løb  med gåpauser ind i mellem. Det får mig faktisk til at løbe hurtigere i løbepassene, end jeg ellers ville have gjort. Hvordan jeg ved det? Jo for når hunden galopperer, løber jeg ca. 6 min/km. Hvis den traver, er det langsommere. Mine løbepas er sat til 4½ min løb og 1 min gang. Det fungerer fint for mig.

Vel hjemme igen tænkte jeg at prøve en af de After Training Shakes, som var kommet i pakken fra Maxim. Der er ikke så meget andet at sige, end at det blev et no-go. Den smagte af smeltet vanilleis. På den ufriske måde. Jeg tog to slurke, prøvede så at få Andrea til at drikke lidt af den (den skulle jo lissom testes, ik?), men hun vægrede sig. Argument: For mange Fortimel tidligere i hendes liv har kvalt ethvert ønske om at drikke sådan noget nogen sinde igen. Til sidst fik hunden resten. Det kunne den li’! Så nu regner jeg med, at Karla er top-restitueret på den kunstige måde til næste løbetur.

P.S. Der var stadig mange væltede træer, som ligger tværs over de små stier i skoven. Men det er til at komme udenom uden de store omveje.

IMG_9430

IMG_9431

IMG_9434

Skriv et svar

