Bizzi bizzi day at the office…

og hjemme. Jeg elsker de langsommelige dage, hvor der ikke er meget på programmet. Hvor man kan pille rundt og alligevel nå en masse forskelligt, efterhånden, som man støder ind i dem. Sådan har det ikke lige været de sidste par dage. Hu-hej vilde dyr og ud over stepperne. Man bliver nødt til at elske nullermænd, rod og bunker af tørt vasketøj for at komme igennem sådanne dage i godt humør. Jeg er skide god til det sidste. Manner, hvor jeg kan ignorere nullermændene og hundehårene. Lige indtil det bliver for meget. Eller der holdes fødselsdag. Så får hele bulen en overhaling, så det kan mærkes og ses.

Ind i mellem al den susen rundt og ud og ind har jeg modtaget et par pakker og et brev, sådan på penneven-måden. Jeg har lidt givet mig tid til at nyde det en 10 minutters tid, inden jeg er suset videre. Jeg har været til et spændende foredrag, og jeg har misset en strikkeaften. Og alt muligt andet. Når stormen har lagt sig søndag, vender jeg tilbage og nyder det hele lidt mere. Indtil da…ha’ en god fredag! 

IMG_9408

Skriv et svar

