Hvis du også missede….

Fredags aftens og nats strikkemaraton på norsk tv, så kan du se (eller gense) alle løjerne her:

1. del: http://tv.nrk.no/program/dvnr30004013/nasjonal-strikkekveld og 2. del: http://tv.nrk.no/program/dvnr30004013/nasjonal-strikkekveld#del=2 

Fordi jeg kom lidt sent ind i det OG sloges med visse andre på matriklen om båndbredden, eftersom der både kørte Netflix, Youtube og min strikkeaften, kan jeg godt lokkes til at se 1. del igen, når jeg alligevel har noget i hænderne. Og så er det uden den engelske tolkning!

I dag missede jeg et 10K løb i St. Dyrehave. Der er et næste år igen, og selvom det allerede er tre år siden sidst, var det en herlig dag i godt selskab. Hvis du mangler et løb tidlig november, kan Skovmaren varmt anbefales.

Lige nu skal der strikkes, forberedes arbejde til i morgen, mens live dækningen af ING NYC Marathon 2013 kører i baggrunden. Hallejula for iPads, hdmi-kabler og tvs i arbejdsværelset.

God søndag derude!

2 thoughts on “Hvis du også missede….

    1. Det var så lidt. Jeg nåede ikke den første halvanden time, så mon ikke der kan strikkes lidt til den del af udsendelsen en aften? 🙂

Skriv et svar

