Advarsel! Sponsor-agtigt indlæg…

For nogle uger siden modtog jeg pakke fra Lahme Kommunikation med forskellige Maxim produkter. Ren sponsor-agtigt og til at afprøve. Mod lige at skrive lidt om det. Det er en ok-deal, for jeg vil da godt udforske sådanne produkter. Indtil nu har jeg kun gjort det lidt i energigels til de lange løb. Men jeg tænkte da lidt over, om jeg overhovedet er deres målgruppe. Ser du, jeg er jo nærmest konstant i behov for at forbrænde flere kalorier, end jeg indtager. Fordi mit regnskab for tit vipper til den forkerte side. Men samtidig har jeg læst om, at man ikke kan træne og skære ned på kalorierne uden at indtage kulhydrater. Jeg har også opsnappet, at jeg skal sørge for at få proteiner efter træningen. Så langt så godt.

Meeeenn, nu er der bare lige det ved det, at jeg ikke hverken træner hårdt eller langvarigt. Sådan på den nutidige måde. Men måske kan Before og After Training bars og shakes gøre noget for mig? Proteinshakes? Det vil tiden vise. I dag røg en efter træning bar ned. Den smagte rigtig godt. På den choko-betrukne-müslibar-agtige måde. Jeg er bare ikke vandt til at spise sådan noget efter min løbetur. Den blev skyllet ned med tre glas vand, og så blev jeg nødt til at finde et æble for den friske smag og fornemmelse. Nu her et par timer senere har jeg ikke haft den samme sult, som plejer at melde sig ret hurtigt efter, at jeg er kommet tilbage fra en løbetur. Dét er et super godt træk ved sådan en bar. Der er 131 kcl. i den, så den må rent energimæssigt betragtes som en snack. Men masser af proteiner, lavt sukker- og fedtindhold.

Min løbetur? 5 km ud af små veje i nabolaget, fordi gårde og hestefolde. Lidt skulle der til i dag på denne Skovmaren-dag og ING NYC marathon-dag.

P.S. Jeg tror, at en af de der shakes vil være rigtig fine at tage på tirsdag, hvor jeg først skal cykle på arbejde, have morgenløb inden skolestart og derefter en lille løbetur med min egen klasse. Bare sådan for lige at give mig selv et kick til resten af arbejdsdagen.

IMG_9370

IMG_9374

IMG_9378

3 thoughts on “Advarsel! Sponsor-agtigt indlæg…

  1. Tihi jeg blev også kontaktet af dem for at afprøve deres bars – jeg takkede dog pænt nej da jeg slet ikke er til sådanne produkter. Jeg ville aldrig bruge penge på sådan noget… Men ser jo med et smil på læben hvor mange motionister der slæber rundt på gels og bars til motionsløb også på de helt korte distancer. Nå vi er forskellige og hurra for det.

    1. Jeg ved heller ikke, om jeg kommer igennem det hele. Men det er netop en side ved det. Vi hører altid dem, som bruger det og mener, at det er en nødvendig ting. Nu må vi se, om jeg kan vænne mig eller er målgruppen. 😉

Skriv et svar

