Ta-da!

Ja! Endelig! Annas tæppe er færdigt; 180 lapper er hæklet sammen, i tilfældig rækkefølge i først baner af 10, dernæst er alle de baner hæklet sammen. Til sidst har jeg hæklet en kant rundt om det hele; en række fastmasker, en række stangmasker og til sidst en afsluttende række fastmasker. Det er blevet rigtig fint, og jeg er godt tilfreds. Ikke mindst over min udholdenhed. Jeg har holdt pauser undervejs med lappe-hækleriet, men har holdt fast og fået det færdigt. Godt så.

IMG_9261

IMG_9263

6 thoughts on “Ta-da!

  1. Imponerende flot arbejde! Jeg er dybt misundelig – elsker disse tæpper, og har planer om selv at komme i gang, men bliver hele tiden overhalet af andre interessante projekter.

    Knus Lisbeth

    1. Det kender jeg godt. Der er bare alt for meget spændende, som skal strikkes eller hækles. 😉 Det er et spørgsmål om at begrænse sig. Og det er svært. 🙂

    1. Hun kan godt rede den, men så kommer alle bamserne også med, og så kan man jo ikke fotografere tæppet så fint! 🙂 Men hun kan faktisk godt rede den. Også ret fint. 😉 Men hun er også rigtig glad for og stolt over tæppet.

  2. Hej Katrine Jeg synes din sammenhækling er enormt flot. hvordan gør du?

    Venlig hilsen Hanne

    1. Hej Hanne
      Jeg tror nok, at jeg – kun – hæklede i de to yderste løkker fra hver lap og hæklede med kædemasker. Jeg har lige været inde og tjekke, og det er jeg ret sikker på. Kanten kan godt stå lidt op, lige når man har hæklet sammen, men i brug og med tiden bliver den helt flad.
      God fornøjelse!
      Bedste hilsener
      Katrine

Skriv et svar

