Da-da-dum-da….hvor blev tiden af?

Ja, det var så den efterårsferie. Swoosh, og så var den forbi. Er det noget, som kommer med alderen? At man synes, at ferien er forbi på ingen tid. Og jeg er en af dem, som HAR efterårsferie. Tiltrængt og værdsat.

Ferien blev afsluttet på en god måde. Som næsten i alle år var min fødselsdag i ferien. Om søndagen. Jeg er jo over det skarpe hjørne. Det klarede jeg sidste år. Og havde gevaldige kvaler af samme grund. Dem alle til skamme. Jeg har det fint, det gør ikke ondt, det er bare et frygteligt skræmmende tal at se på skrift eller høre blive sagt højt. So ist es.

Anyways… jeg havde en dejlig dag med min lille familie. Brunch på Kong Gulerod på Frederiksberg. Preiswertig og flot buffet. Slendretur i Frederiksberg Have, for vi skulle lige se elefanterne. Måske mest elefantungen, som altid er klar til lidt sjov. Man er faktisk tættere på elefanterne fra Frederiksberg Have-siden end, hvis man er inde i Zoo. Resten af dagen fri leg, hygge og afslapning. Lige mig!

IMG_9223

IMG_9234

IMG_9236

IMG_9241

IMG_9252

IMG_9247

Skriv et svar

