My partner in crime…

Det var saftsusme på tide. Og meget tiltrængt. At hende LøbeLilly og jeg kom af sted sammen i løbetøjet, bevæbnet med hunde, snore og et velsmurt snakketøj. Det blev en lidt længere tur, end jeg har løbet længe. Se, det var også overmåde tiltrængt. Benene og knæene klarede det fint, alle 8,5 km, hvor nogle blev gået, fordi der var så meget at få opdateret på. Desuden kom vi totalt på afveje, men hvilken afvej! Et trailspor, som også benyttes af enkelte mtb’ere. Det nød vi. Og hundene nød det. Vi fik lagt planer. De blev efterfølgende ført lidt tættere til handling, da vi tilmeldte os Lillebælt Halvmarathon i begyndelsen af maj næste år. LøbeLilly har startnr. til World Half Marathon Cph slut marts, som jo blev udsolgt på et split sekund. Jeg håber, at jeg kan få fat på et startnr., når vi nærmer os.

Jeg har brug for målene at sigte efter. Jeg har også brug for en partner in crime. Vejen til målet er bare lidt sjovere, når den er brolagt med snak og opmuntring. Jeg tænker derudover, at jeg nok ikke slipper for at løbe noget interval. Og jeg måske skulle alliere mig med noget løbeprogramagtigt til mit gps-ur. Gode forslag?

IMG_9084

Skriv et svar

