Strikkefestival impressions…

Bare fordi…

– det var en stor oplevelse

– det var en overmåde hyggelig weekend

– det er det smukkeste landskab

– weekenden kræver en gentagelse

billedspammer jeg…

DSC08010

DSC08001

DSC08000

DSC07993

DSC08020

DSC08039

DSC08038

IMG_8905

IMG_8908

DSC08080

IMG_8925

IMG_8930

Reklamer

4 thoughts on “Strikkefestival impressions…

  1. Hvor skønt, at i havde sådan en dejlig weekend! Jeg nød også Fanø, dog i et lidt mere hektisk tempo, tror næste gang må jeg tage der over nogle dage før festivallen, for også at nyde øen lidt :0)

    KH Karen Marie

    1. Det må du gøre. Fanø er en smuk ø med masser af hav og strand. Jeg kan forestille mig, at du havde travlt med undervisning på workshops. Vi har bare for sent ude til at få noget, som vi ikke kunne undvære. 😉
      Kh Katrine

  2. Det ser superkreativt og inspirerende ud!
    Det der hæklede tørklæde på billede nummer 8, har du nogen anelse om hvem der har fundet på det og om der eventuelt findes en opskrift eller et kit til salg?

    1. Det var en kvinde, som jeg stod bag ved i en kø til udstillingen på Sønderho skole. Hun fortalte, at hun selv har lavet tørklædet, som bestod af ca. 700 små cirkler i noget tyndt garn fra en strikkedesigner, som jeg ikke lige kan huske navnet på. Hun delte det tynde garn og hæklede cirklerne på en hæklenål 1½. Cirklerne er til sidst syet sammen med den farve tråd, som sidder på en af cirklerne. Alle cirkler havde været lagt ud på et sort tæppe for at finde et mønster.
      Kæmpe arbejde! Men meget, meget smukt resultat. Jeg ved ikke, om hun har en opskrift eller har haft et kit. Men det er i virkeligheden bare alle de cirkler og så “bare” rigtig, rigtig mange af dem….
      Hun var lykkelig for tørklædet, og det hang på hende det meste af tiden. 🙂

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )