Den omvendte verden…eller bare weekend

Lige for lidt siden skrev jeg om, at det faktisk var ok hyggeligt, at Manden på Matriklen var væk hjemmefra en lille uge. Vi overlevede, klarede os og hyggede. Nu er det så mig, som smutter. Ikke en hel uge, kun lige tre dage. Jeg er helt rolig. De resterende hjemmeværende vil hygge sig, og inden de ser sig om, er jeg tilbage. Ok, der vil nok ikke blive købt sushi, der er nok ingen, som bager friske boller, men ellers vil alt andet fungere, som det plejer. De vil formodentlig ikke engang nå at savne mig. Og det er ok. SÅ meget ok. For jeg kan slappe så meget af, strikke, hækle, drikke en masse vin, cykle rundt på Fanø og genopleve den smukke natur, jeg skal ikke forholde mig til familiens behov, men kan fuldstændig hellige mig mine egne. “Nogen” har forberedt garn til mig, så jeg har noget at strikke af fra første øjeblik. Jeg har pakket og er klar; cykel, bøger, hæklenåle, garn, strikkepinde, opskrifter, tøj…

Lyder det ikke besnærende? I loooove it! Bye bye… ses på mandag. Lidt fattigere, men sikkert en hel masse garn rigere…

IMG_8816

IMG_8819

One thought on “Den omvendte verden…eller bare weekend

  1. Det lyder bare så dejligt! Håber, at du får nogle helt fantastiske dage på Fanø – er kun en smule misundelig 😉

    Kh. LisbethK

Skriv et svar

