The long and winding road…eller ben tunge som bly og en krop så træt

Nogen gange spiller det bare ikke. Benene, kropsfølelsen, vejrtrækningen, you name it. Det var der bare ikke. Ikke i dag i hvert fald. Og heldigvis er det ret sjældent, at jeg har en så tyngende fornemmelse i kroppen og er så træt og ugidelig som i dag. For fårk – det var tungt. Benene føltes, som om de slæbte hen af gruset, og kroppen ville bare gerne gå, sidde, ligge i en sofa. Men rundt omkring Skovdam kom vi da. Andrea i god form og stil, hunden midt i mellem og mig halsende bagefter. Der blev ventet på mig. Godt, for så gider jeg godt en anden gang, selvom jeg måtte fravriste mig sofaen og finde løbetøjet og slet, slet ikke havde lyst i dag.

Men selvfølgelig var det godt. Bagefter. Nydelse undervejs var der ikket meget af. Men som jeg har sagt; der er heldigvis ikke så mange af den slags dage. Og lige om lidt smutter jeg til Fanø. Sammen med et uhyrligt højt antal strikkende og hæklende kvinder. Det bliver spændende, helt sikkert inspirerende og interessant. Ih, hvor jeg glæder mig.

PS. Skoven var smuk i dag. Bare sådan – du ved – så man næsten får en tåre i øjenkrogen, fordi det er så kønt. Smut forbi et stykke skov i weekenden, hvis du har tid og ikke har den næsten lige om hjørnet. Og hvis solen stadig skinner. Det er balsam for sjælen. Big time!

IMG_8830

IMG_8831

IMG_8835

 

IMG_8841

2 thoughts on “The long and winding road…eller ben tunge som bly og en krop så træt

    1. Hej Katrine, ja nogle dage er tungere end andre. Måske er det der vi virkelig rykker noget? Godt du kom afsted, selvom sofaen næsten tvang dig til at blive hjemme 🙂
      Hvordan går det med knæet og dine øvelser?
      God weekend

Skriv et svar

