Opvarmning…eller hvorfor man bliver nødt til at købe garn INDEN man drager til strikkefestival

Lige om lidt over en uge drager 10 kolleger og jeg til Fanø Strikkefestival. Nu skulle man tro, at det (også) handlede om at blive inspireret til nye projekter og købe garn, nu hvor vi ingen workshops har. Men det handler i mindst lige så høj grad om bare at strikke og hækle en hel weekend. Derfor er det vigtigt, at jeg ikke går ned på hverken udstyr eller garn undervejs. Der skal være noget til hvert minut. Næsten. I dag havde posten en stor pakke garn med til mig fra 123Knit.com. Filcolana naturgarn til en poncho til Den unge Dame på matriklen (sort) og til moi (camel). Så mangler jeg bare lige lidt Kauni, så jeg kan hækle lapper på bilturen ud og hjem. For sengetæppet er stadig på sammenhæklingsstadiet, og alt for stort og meget til at slæbe med. Så jeg er klar. Næsten klar.

DSC07968

DSC07970

6 thoughts on “Opvarmning…eller hvorfor man bliver nødt til at købe garn INDEN man drager til strikkefestival

  1. Lækre modeller, du skal i gang med! Og udstyr (garn, pinde mv.) må man bare ikke gå ned på! 🙂

    Rigtig god tur til dig og dine kollegaer.

  2. Hold nu op det lyder hyggeligt med 10 kolleger og alt det garn! Måske vi lige løbet ind i hinanden :0) kh Karen Marie

    1. Det bliver rigtig hyggeligt. Menu er planlagt, og vinen er indkøbt. Der skal hygges og strikkes og hækles! Håber da,at vi lige ses. 🙂
      Kh Katrine

Skriv et svar

