Så blev ugen da kickstartet…

Man påstår, at det er godt at stå tidligt op. Jeg kan godt lide at stå tidligt op. Man får meget ud af dagen. Problemet er bare, at jeg tit er rigtig træt tidlig morgen. I morges ringede vækkeuret kl. 4.15. Manden på matriklen skulle rejse på lejrskole, og jeg skulle køre ham til stationen. Jeg kunne blive liggende til kl. 4.50. Gæt hvem der ikke fik sovet mellem kl. 4.15 og 4.50? Right. Moi. Men hvem tæller minutter? Jeg gør. Især på det ukristelige tidspunkt, hvor hjernen ikke har afsluttet sin restitution. Det mærkes. I samme nævnte tidsrum fandt jeg også ud af, at yngstepigen Anna stadig havde feber, og det lignende en barns sygedag for mig. En fantastisk start på min uge som græsenke.

Kl. 5.45 sad jeg med dagens første kop kaffe. Det er en rekord. Men godt begyndt er halvt afsluttet? Her kl. 21 er jeg klar til at blive puttet. Jeg er træt…Jeg trænger allerede til, at ugen opfører sig normalt.

IMG_8724

Skriv et svar

