Skal det fejres? eller en uofficiel 1 års dag + lidt…

Tiden går, og klokken slår. Mon ikke! Lige for lidt siden begyndte jeg at hækle på det her overmodige projekt. Og det er stadig ikke færdigt her et år og et par dage siden. Det er egentlig ligegyldigt for mig (har lissom haft gang i andre projekter også), men Anna har da et par gange spurgt, hvornår hendes sengetæppe er færdigt. Det kommer, skat. Lige om lidt. Rent faktisk. For jeg er begyndt at hækle lapperne sammen. Og bare at beslutte mig for en sammenhæklingsmåde og få has på den har taget tid. Eller måske har jeg bare gået lidt meget rundt om kurven…

Anyways….Alle lapper er fordelt i 18 poser a 10 lapper. En af hver farve og så en (eller to) gengangere. Så sker rækkefølgen sådan lidt random-agtigt. Jeg griber i posen og hiver næste lap op.Efter råd og idé fra en kær kollega og strikke-hækle veninde. Som for lang tid siden har lavet sit første tæppe. Eller to.

Jeg hækler sammen i de to bagerste dele af løkkerne. Jeg synes faktisk, at det er lidt svært og bøvlet at sidde med, og jeg kan ikke finde ud af at stikke igennem begge løkkedele på en gang. Så det tager laaaaaaaang tid. Men det går fremad. Nu skal det bare afsluttes. For jeg skal i gang med et lappetæppe til. Denne gang i uld. Og et zigzagtæppe. I bomuld. Manner, jeg har planer og projekter. I overflod.

IMG_8649

IMG_8650

IMG_8651

3 thoughts on “Skal det fejres? eller en uofficiel 1 års dag + lidt…

Skriv et svar

