I’mmm back…

Tågen har lettet. Jeg har ikke dundrende hovedpine mere, og energien er så småt ved at vende tilbage. Tingene ser ikke uoverskuelige ud længere, og jeg har været i bad. For ikke at risikere tilbagefald eller abstinensanfald har jeg dog lige nappet min kvote af Panodiler. Bare for at være på den sikre side. Så røremaskinen kører med rugbrødsdej og surdej fra Bakke-Gerner-Thomsen afdelingen, efterløberen er sat til salg, hende den lille skal i tøjet inden kl. 11 12, vi skal lave falafter senere, og udfoldelser i syværelset lokker. Der er jo også en seng derinde, så hvis jeg overmandes af træthed, kan jeg smide mig på den og spænde iPad’en til fjernsynet og nappe lidt Netflix. Så jeg havde ikke en hjernesvulst, og hovedpuderne er ikke så hårde alligevel. Jeg får jo bare mine tvivl, når jeg i løbet af en halv time bliver forvandlet til en svagelig, småklynkende, initiativløs trunte i joggingbuks, som ikke kan overskue noget. Men det var i går. Og forgårs. I dag ser godt ud.

DSC07962

DSC07963

DSC07964

2 thoughts on “I’mmm back…

Skriv et svar

