Man skal aldrig gå ned på udstyret…eller hvordan du kan have din mobil med på løbeturen, når man ingen lommer har.

Jeg har altid min mobil med, når jeg løber en tur. Både fordi jeg har fået at vide, at det skal jeg, af en Falckredder, og så fordi jeg i vinters skøjtede rundt på isbelagte stier og tænkte, at jeg da kunne ringe efter hjælp, hvis jeg røg på rüfen og ikke kunne komme hjem igen ved egen hjælp. Derudover hører jeg musik eller podcasts og tager billeder undervejs. Masser af billeder. Smiley, der blinker

Når sommeren er så varm, som den har været i år, er der ingen lommer at slide mobilos ned i. Men det er der heldigvis råd for: Spibelt. Jeg elsker det. Det slasker ikke rundt om taljen, det hopper ikke, og det kan rumme mere end bare iPhonen. Et par gels eller et par nøgler kan sagtens rummes også. Jeg har haft det i lang tid og bruger det også, når jeg cykler til arbejde og mangler lommerne. I’m lovin’ it!

IMG_8298

Dette er ikke sponsoreret af nogen. Bare så du ved det.

8 thoughts on “Man skal aldrig gå ned på udstyret…eller hvordan du kan have din mobil med på løbeturen, når man ingen lommer har.

  1. Her bruges Spibelt også aktivt at dem der løber (gør jeg jo ikke mere pga ryg), men det er som du skriver fantastisk. Det bedste er, at det ikke hopper og det fylder aldrig mere end det man putter i. I morgen skal jeg faktisk have mit med på jobbet, så de andre kan se og prøve 🙂

    Ps. Kommer du snart til Kolding? 😉

    1. Et besøg i dit hood står ikke lige på programmet det næste stykke tid. Det kunne ellers være voldsomt hyggeligt. 😉 Næste gang bliver først om et år. I okt. 2014 skal jeg til næste Skoleintra Træf. 🙂
      Her er vi også flere, som har et. 🙂 Det er bare for fedt. 🙂

  2. Jeg bruger det også, faktisk har jeg et par stykker, fordi mit første blev indkøbt før man kunne få bæltet i den “vandtætte” version og undgå at drukne telefonen i tilfælde af regn (eller sved :))
    Jeg bruger også af og til mit SPIbelt på almindelige traveture til opbevaring af mobiltelefon og eventuelle forsyninger i form af chokolade….

    1. What? Jeg vidste ikke engang, at det kunne fås vandtæt. Jeg mangler da klart en opdatering! 😉 Det må lige undersøges. Tak for det! 🙂

Skriv et svar

