Verbunden uden at være verkabelt…

Det mest irriterende ved at skulle overføre fotos mellem de forskellige elektroniske enheder, som jeg efterhånden har fået samlet, er at skulle lokalisere et kabel og helst det korrekte. Det er meget godt med en kabelforbunden forbindelse, så går software- og apps-opdateringer hurtigt og uden slinger i valsen. Men det er da fedt liiiige at kunne få smidt forskellige fotos frem og tilbage uden at lette bagdelen. Vi skal være forbundne, men ikke med kabler.

Det er der selvfølgelig råd for. Og jeg undskylder med det samme, hvis jeg løber med en gammel nyhed. Jeg har aldrig været en firstmover eller velbelæst af computertidskrifter, men det her synes jeg er genialt: Photo TransferApp. Jeg har den på min iPhone og vores iPads og nu på computeren (dér var jeg lidt lang tid om det…). I al sin enkelhed flytter app’en fotos mellem de valgte enheder over WIFI. Så nu slynger jeg rundt med billederne, lige når jeg skal bruge dem.

Photo Transfer App 24-07-2013 145005

Skriv et svar

