Indlægget om en ikke-løbetur…

At skulle skrive om noget, som ikke er sket, er sgu da mærkeligt. Men jeg synes jo lissom, at når jeg nu skulle have været ude i løbeskoene i dag, fordi det var i forgårs, jeg var ude sidst, så blev jeg nødt til at sætte mig selv under pres i det offentlige rum. Kringlet? You bet! Det var bare for varmt i dag. Til ret meget andet end at blive indendøre og tusse rundt; tjekke Blogland ud, overføre fotos til computeren, gennemscanne samme for evt. bugs og vira, læse lidt, folde lidt vasketøj, spise lidt meget sent frokost og ellers bare dimse rundt. Jeg er ikke særlig varmeresistent, medmindre der er koldt vand, som jeg kan plumpe ned i. Så min løbetur i dag er blevet udskudt til om ca. 9 timer. Så hvis du orker, hæng på, og find ud af, om jeg kommer af sted i morgen meget tidlig. Når jeg vækker hunden, spænder snoren og løbeskoene fast og trodser varmen i skoven lige om hjørnet.

Bortset fra det, så er det ikke helt rigtigt det med mig og varme. Jeg kan godt, hvis jeg skal denondebordemig. Jeg lider, bliver krebse-rød i fjæset, men kommer igennem. Lige nu er Etape Bornholm i gang igen. Jeg vil stadig gerne deltage igen. Det var virkelig en af de gode oplevelser samtidig med ferie på Bornholm. Selvom det var varmt. Jeg overlevede. Det gør jeg sikkert også i morgen.

En velfortjent banan efter Dueodde-etapen.

Skriv et svar

