Pause-agtigt…

Vupti! Så gik der lige lidt over en måned uden så meget som et pip eller en enkelt linje fra mig. Jeg tænker stadig over grunden. Måske bare en uplanlagt pause fra bloggen og skriveriet, selvom jeg går og skriver i hovedet. Men mere kommer der altså åbenlyst ikke ud af de tanker.

I stedet har jeg cyklet en masse, læst en masse, arbejdet en masse og syet og strikket og hygget og og og…. Nu smutter jeg så på ferie. Vi cykler rundt i Sønderjylland. Måske får jeg smidt et par historier herind undervejs? Ellers må I ha’ en dejlig og solrig sommer.

4 thoughts on “Pause-agtigt…

    1. Anna er på efterløberen, og Andrea tager med Oline til Kroatien. Karla tager på ferie hos Mie & Peter og Tim, og William har jeg ikke helt styr på. 😉Han smutter på Interrail på et tidspunkt. 😊Update over! 😄

Skriv et svar

