Mens vi venter på cykelnyt…

Det er ingen hemmelighed; jeg har svært ved at lave ingenting. Så mens vi bevæger os vestpå på fire hjul, kan jeg så lige lave et par tiltrængte opdateringer på bloggen. Sådan på den bagudskuende måde.

Den største begivenhed i løbet af den sidste måneds tid har været, at den unge mand på matriklen, William, blev student. Han har arbejdet og knoklet med læsning og opgaver, og det har båret frugt. Han har fået et fantastisk flot eksamensbevis og smutter videre med det samme til DTU, hvor bioteknologien venter.

Den sidste eksamen, studenterhuen, studentergildet, translokationen og det efterfølgende besøg af 28 let- og veloverrislede unge mennesker har været fulde af store og stolte følelser. Min første er nu på vej ud i voksenverdenen.

Det er fandme skræmmende. 😳

20130708-125831.jpg

4 thoughts on “Mens vi venter på cykelnyt…

  1. Kære Katrine
    Dejligt med en update fra dig. Der har været stille herinde den seneste periode. Jeg kigger forbi ind i mellem 🙂
    STORT tillykke med sønnen. Student fra det bedste gymnasium 🙂
    Rigtig dejlig sommer – skønt med cykelferie. Jeg skal selv til Bornholm for fjerde år i træk, denne gang ikke på cykel, så tag et par kilometer for mig.
    Kh Julie

    1. Hej Julie 🙂 Godt at høre dig. En dejlig tradition med dine ture til Bornholm. Jeg elsker at være der. Jeg tilbragte selv to uger hver sommer ved Dueodde de første 14 år. 🙂
      Kh og hils

  2. Tillykke med sønnen, det er fantastisk med alle de nye studenter :-). Nåå DTU der går vores ældste jo også og nu snart på sit 2. År.
    Iøvrigt skønt at du er igang med at blogge igen.

Skriv et svar

