Mens vi venter på cykelnyt, vers. 2

Får jeg løbet? Næ, ikke så særlig meget. Jeg er faktisk helt derude, hvor jeg selv undrer mig. Jeg har cyklet meget til og fra arbejde, og min nye Koga har allerede rundet de første 800 km siden jeg fik den i begyndelsen af maj. Havd kommer det så egentlig de manglende løbeture ved? I al sin enkelhed kommer jeg bare ikke af stede løbeskoene, når jeg har cyklet 30 km den dag.

Men lidt løb bliver det til ind i mellem, og det blev også til 5 km til årets Alt for Damerne. Det blev igen holdt ved Amager Strandpark, og det er bare dejligt at løbe ved vandet. Mit eneste mål var at løbe hele vejen. Og det mindede mig om, hvor hurtigt ens løbeform kan blive reduceret til næsten ingenting, fordi man ikke vedligeholder den. For selvom jeg er i god cykelform, er der desværre en ringe overførsel til selv at slæbe sit korpus rundt. Men endnu en god aften i hyggeligt selskab blev det til. Og det er motiveredes for mig at skulle af sted i det spontant opståede fællesskab som et løb er.

20130708-134018.jpg

20130708-134045.jpg

20130708-134058.jpg

2 thoughts on “Mens vi venter på cykelnyt, vers. 2

  1. Det kan også være svært at få tid til flere slags motion samtidig, men når du cykler en del så er det jo heller ikke helt galt ;-). Men ja det går hurtigt ud over løbeformen, løb er bare noget andet…

Skriv et svar

