Sådan en herlig morgen….

Juni kunne ikke varsle sommeren på bedre måde, end det er gjort her til morgen. I hver fald her på Karlebo-egnen i Nordsjælland. Solen skinner fra en blå himmel, og det er 240 her til morgen. Et fantastisk vejr til den årlige Tøserunde, som allerede nu er i fuld gang med start i Køge. I år deltager jeg desværre ikke af den simple grund, at jeg ikke havde nogen at følges med. Ingen af mine kolleger på “normal” cykler skulle køre. Og samværet, snakken og hyggen er en stor del af det for mig. Sidste år var min første gang, og jeg håber da bestemt, at jeg kommer med igen.

Men selvom der ikke var et lille cykelløb at træne til, har jeg fået cyklet et par km eller ti. Jeg har fået ny cykel. En Koga Roadrunner som er en gave fra min mor og købt hos den lokale (så lokalt, som det kan blive, når man bor i landzone) cykelhandler. En total luxus for mig, som har kørt på en Kildemoes Logic i små 10 år, og som har tjent mig godt. Den har snart rundet de første 500 km, og jeg er begejstret og glæder mig hver gang, jeg skal ud på den.

IMG_7214

IMG_7217

IMG_7218

Skriv et svar

