Det glemte indlæg…

Jeg er ikke faldet i en brønd. Jeg er ikke gået ned med stress, en depression eller anden lignende lidelse. Jeg har bare ikke haft overskud til at skrive og holde bloggen ved lige, fordi jeg har travlt på arbejdet. Dér bruger jeg meget af mine kreative evner, så der bliver bare ikke så meget til overs til blogskriverierne. Jeg har savnet det, jeg har tænkte meget på den, og jeg er taknemmelig for, at der stadig er nogen, som hver dag kigger forbi. Vel nok i håb om, at der er et par uovervejede betragtninger eller en dagligshistorie fra mit tastatur. Det kommer. Det er på vej. Jeg kan mærke det…

2 thoughts on “Det glemte indlæg…

  1. You are still alive også i blog verdenen; glæder os til mere .-) Som Birgitte Nymann skriver på sin blog: “Hvad handler det om?” jamen, Birgitte, jeg ville ønske jeg havde tid, men det har jeg bare ikke”. Jo du har. Du har bare ikke lysten til det. ”Nej, jeg vil virkeligt gerne men med fuldtids job og 3 små børn så…..” Min påstand er …..” B.Nymann kan jo et eller andet med at gøre mange ting meget enkle… men os der lever i den “rigtige” verden ved jo godt at tid har vi ikke altid nok af – prioritering eller ej!!!!

    1. Du – og Birgitte Nymann – har måske ret. Men lige med skriverierne og at vedligeholde bloggen så kræver det et mentalt overskud, som i perioder ikke er der, fordi jobbet tager rigtig meget. Men jeg kan mærke, at behovet melder sig, og derfor må kåret bare sortere og prioritere. Ik’? 😉

Skriv et svar

