Det gik lige så godt…

Næste bog i min læsekreds er Kim Leines Profeterne i Evighedsfjorden. Og eftersom jeg mødte op til første bogmøde uden at have færdiglæst vores første bog (bad-bad-bad….), er det mig yderst påliggende, at jeg denne gang møder top-forberedt op. Jeg overvejer endda at påtage mig en af de faste punkter som at præsentere forfatteren og hans bibliografi (hvis der er nogen) og kort ridse bogen op.

Heldigvis er jeg allerede godt i gang med Profeterne. Det gik faktisk helt af sig selv. Efter hårde første 15 sider tog den ene side den anden, og jeg nåede til s. 359, hvor Morten Falck tager til Evighedsfjorden. Så gik jeg i stå, og det er fortsat status. Jeg har ingen anelse om, hvorfor.

Men jeg har til 6. maj….

IMG_6966

One thought on “Det gik lige så godt…

  1. Ja der er tid endnu, men tiden løber ;-). Den bog er også på min “to-read” liste og alligevel har jeg en fornemmelse af at det ikke er en bog for mig – nå glæder mig til at høre din endelige dom over bogen.
    Mange tanker til jer på en dag hvor regeringen hjalp KL i mål og solgte jer alt for billigt – det er sgu ikke i orden. Håber du/I trods alt kan finde arbejdsglæden igen, vi er mange som sætter stor pris på det arbejde som i gør.
    Knuz fra mig

Skriv et svar

