Snapshots fra en lockouted lærer

Jeg havde ikke forestillet mig i min vildeste fantasi, at lockouten ville fortsætte så længe. Det er uvirkeligt at rende rundt herhjemme, uden løn, uden mulighed for at lave noget helt andet og på standby. Det hele tilsat en mærkelig mental tilstand og skiftende humør og tænders gnidsel over at skulle låne penge til det daglige forbrug og de faste udgifter. Men det fortsætter åbenbart.

Som lærer og forældre ønsker jeg bare et regeringsindgreb nu. Jeg gider ikke forklare, diskutere, forsvare, gøre rede for. Jeg vil bare gerne tilbage til mit arbejde og mine 22 1.B’ere.

IMG_6776

IMG_6781

IMG_6874

IMG_6879

IMG_6885

IMG_6982

IMG_2325

2 thoughts on “Snapshots fra en lockouted lærer

Skriv et svar

