Bedre sent end aldrig…

Endelig er jeg blevet færdig med en gave. En gave, som blev givet til jul. I garnform. En niece ønskede sig et tykt, sort halstørklæde. Det er lige en gang snydepatent på pinde 9 i Drops Andes, tænkte jeg. Sådan lader sig jo strikke på en lille uges tid. Tænkte jeg. Hvorefter jeg pillede det første op, fordi det var blevet for bredt, da jeg nåede 450 gr. frem i halstørklædet. Flere masker i bredden og så derudaf igen. Voila! Lækkert tykt og meget youngish halstørklæde. Som forhåbentlig også kan bruges på kolde forårsaftener….

IMG_6969

IMG_6990

Skriv et svar

