Det’ fandme uhyggeligt nogen gange….

Manden på matriklen (kl. 22.43) (indefra soveværelset) (iklædt en iPad): Har din far været i fjernsynet?

Mig: Nej, han er jo lissom død……..

Mig: Øhhh, hvornår mener du? Sådan tidligere?

Manden på matriklen: Jamen, er det ikke hans stemme? (kommer med en iPad, hvor han er i gang med at se et afsnit af Historien om….) (Starter programmet forfra)

Mig: …………….(skriger) Det’ min far. Det’ min far……ihhhhhh…..(rolig igen) Det tror jeg fandme ikke, han selv nåede at se. Hvor scary! Shit hvor er han ung. Fuck, hvor er det mærkeligt….

Manden på matriklen: Det er godt nok lang tid siden. Mon Jan Schicker er med i den klasse?

Historien om kaffen - 22. sep. 2012  DR2  DR – Google Chrome 14-04-2013 224346.bmp

Historien om kaffen - 22. sep. 2012  DR2  DR – Google Chrome 14-04-2013 224402.bmp

Skriv et svar

