And now to something completely different…

Ja, jeg er så heller ikke mere nedbrudt, end at jeg foretager mig andre ting i disse dage end at aktionere. Løbeskoene er kommet mere i brug den sidste tid. Og gudskelov og mange tak for det, for guderne skal vide, at jeg trænger til at blive gennemrørt og føle mig stærk og i god form. Jeg elsker det der slogan, som Christian Bitz har: Luk munden og flyt røven. Enkelt og ikke til at misforstå. Mit problem har bare været, at jeg har gjort hverken eller. Det straffes. Hårdt og effektivt med flere kilo for meget på lårbasserne. Og røfen. Og sådan lidt jævn fordelt. Så selvom Yngstepigen synes, at jeg er så dejlig blød (fårkkk!!!) og elsker at nusse min mormorvinkearme og andre bløde dele, er det ikke så fedt. Ok, forkert ordvalg.

Jeg har døjet med manglende motivation i lang tid. Jeg har skrevet lidt om det, men selv det har været svært, for jeg kunne ikke forstå det. Fra at have topprioriteret mine løbedage til at negligere dem. Hvad har så sat mig i gang denne gang? Lyset, solen, helt andre ting, som ikke åbenlyst har nogen forbindelse til løbet eller ingenting? I hvert fald har jeg løbet flere dejlige ture i den sidste uge. Jeg fik selskab af LøbeLilly lørdag, og der blev lavet aftaler for de kommende weekender. Dagens tur blev med to tøsepiger; en tobenet og en firbenet. I den flotteste forårsklare skov med solen i fri dressur. Jeg hænger i, og jeg hænger ved. Yay!

IMG_6861

IMG_6862

6 thoughts on “And now to something completely different…

  1. Hvor er det godt at du er kommet igang med at løbe igen – jeg håber sådan det smitter ;-). Men når først foråret slår igennem, skoven bliver grøn og man kan spare lidt på påklædningen, så plejer motivationen at komme helt af sig selv… Men derfor gør det jo ikke noget at løbe foråret i møde…. 🙂

    1. Jeg håber, at du er blevet smittet. 😉 Og er sluppet helt af med influenza-eftervirkningerne.
      Mindre tøj gør meget. Og så solen. 🙂

  2. Godt du er kommet i gang igen. Det gør dig jo glad 🙂 Og det er nok også rart at komme ud og få renset hovedet lidt i disse for vort land så alvorlige tider. Pøj pøj med det hele!

    1. Tak Karina. 🙂 Jeg er også glad for at være i gang. Men det undrer mig, at det ikke bare flyder naturligt med at komme af sted, som det “plejer”.
      Knus 🙂

Skriv et svar

