I will never surrender…

Selvom jeg ved den søde grød har haft mine tvivl. For det der løbe-noget står det sløjt til med for mig. Jeg får bare ikke løbet. Særlig meget altså. I sidste uge blev det kun til to små ture; én mandag i Kolding rundt om Slotssøen, da jeg var til det årlige Skoleintra-Træf. Det kunne lige blive til lidt over 4 km. Fredag havde jeg mit fredagsmorgenløb med de totalt seje børn og en leder, som har holdt ud gennem hele vinteren. Det blev til knap 2,5 km. En sjat.

IMG_6587

IMG_6588

Det bliver der ikke meget formforbedring af, og den første af de nævnte ture var også lidt af et chok. Jeg havde det, som om jeg fik en mellemting mellem en blodstyrtning og en total kropsnedsmeltning. Der havde også været god forplejning i løbet af den første kursusdag mandag, men mit indtag havde været behersket. Ikke begrænset, men behersket. Jeg var bare monstertung überall. Til gengæld løb jeg fredag morgen på raske og lette fjed.

Så der er jo håb forude. Jeg skal bare til at Just do it. Jeg vil tilbage. Til der, hvor skoene trækker af sig selv, og løbeturene får høj prioritet. Så måske om et par måneder er jeg tilbage på denne rute?

IMG_6652

Og så kan vinteren godt fise af. Jeg gider den ikke mere. Overhovedet ikke.

4 thoughts on “I will never surrender…

  1. Du skal nok komme stærkt tilbage – det har du gjort før!
    Vil heller ikke have mere vinter, får græde trækininger i ansigtet når jeg ser ud af vinduet i øjeblikket……
    Og tillykke – tænk at du er blvet landsberømt. Selv om jeg ikke har læst artiklen af gode grunde, er jeg sikker på at du har sagt noget klogt 🙂

    1. Nattefrosten hænger stadig fast her. Men solen brænder igennem nu. 🙂
      Jeg har – heldigvis – fået ros for mine udtalelser til Politiken. Eller også holder de kritiske røster bare deres mund efter devicen: Hvis du ikke har noget pænt at sige, så hold din mund. 😉

Skriv et svar

