Tilfældighedernes spil?

I fredags ved middagstid blev jeg ringet op af en journalist fra Politiken. De var i gang med at skrive nogle temaartikler om medlemsflugten fra Socialdemokraterne. Hun havde googlet, og mit beskedne indlæg om min udmelding af partiet var dukket op. Det blev til et interview over telefonen, hvor hun uden problemer fik mit snakketøj op i gear, som blev trykt i gårsdagens avis. Med et meget stort billede. Journalisten sendte nemlig også en ung fotograf ud til mit arbejde. Mens vi sad og mæskede os i gode franske vine, indkøbt af en frankofil, vinelskende og passioneret kollega, som går på pension om et øjeblik.

Jeg blev selv overrasket over spalteplads og størrelsen på billedet, og det er lidt underligt at se sig selv på tryk i en landsdækkende avis. Om mine meninger er som flest blandt socialdemokrater og eks- af slagsen ved jeg ikke. Men det håber jeg. Når jeg nu bliver hevet frem som eksempel.

IMG_6612

Skriv et svar

