En stille protest

Der er blevet dekoret på min arbejdsplads. Sådan lidt diskret. På et af de fire toiletter, som vi har til ca. 65 kolleger. Bare fordi der er “nogen”, som har fået nok af uretmæssig kritik. Margrethe Vestager har fået en plads, som hendes udtalelser forleden gør hende fortjent til. I vores optik. Så en kær kollega kom vist i tanke om grisehandler Larsens protest.

IMG_6536

IMG_6537

Og jeg har meldt mig ud af Socialdemokraterne. Det er ikke en ordentlig og saglig måde at føre overenskomstforhandlinger på. Michael f…. Ziegler skal fandme ikke løbe rundt og sige, at det er DLF, som ikke vil forhandle. Hans retorik leder tankerne hen på en balkankrig. Måske bliver jeg lockoutet (=fyret) d. 1. april. Men at regeringen billiger den metode og retorik og mulige strategi, bliver uden mit medlemskontigent. Enough is enough, bye bye…

3 thoughts on “En stille protest

  1. Tihi – jeg kom også straks il at tænke på Matador og grisehandleren, da jeg så dit billede. Det er aldrig rart at måtte gribe til strejke eller blive lookoutet, men når arbejdsgiversiden ikke viser nogen form for forhandlingsvilje, så er der jo ikke anden udvej. Det er horrible krav arb. giver har denne gang og jo desværre med stor støtte fra regeringen. Samtidig er det skræmmende hvor mange der vælger en gul fagforening og dermed svækker de rigtigt organiserede.
    Håber for jer at arb. giver besinder sig ellers tror jeg I trods alt vil opleve stor opbakning!!
    Knus

Skriv et svar

