Total teaser…

Forleden sen eftermiddag da jeg skulle nå en lille tur i skoven, inden det blev helt mørkt, overgav jeg mig. Og smed mine Yaktrax i numselommen, inden jeg løb af sted mod skoven. For på vejen herudenfor er asfalten helt snefri. Men i skoven ligger sneen stadig overalt på store og mindre stier. Jeg er pisse bange for at glide og skvatte og få endnu en ankel- eller knæskade, så mine Yaktrax blev spændt på ved indløbet i skoven. Det underlige er, at jeg tænker ikke et sekund over, at jeg har dem på, når de først sidder på skoene. Ikke på anden måde end at jeg står – og løber – fast.

Solen havde leget total teaser med os alle hele dagen. Skinnet fra en blå himmel og lyst op, så det var en fryd. Men når mørket kommer snigende, er det stadig vinter. Og koldt og frost. Men heldigvis ikke så mørkt på skovens stier, netop fordi månen og sneen gør det overflødigt at have en pandelampe på den første time.

Jeg overgav mig lidt på turen. Til frosten og sneen og den fortsat vinterklædte skov. Det er ikke så ringe endda….

IMG_6120

IMG_6119

IMG_6128

Skriv et svar

