Tilbageblik

Det er en kold tid nu. Vinteren er bare kommet for fuld gaddafi, og frosten bider. Jeg ved godt, at jeg tit og ofte har erklæret min kærlighed til den kolde tid, men jeg har opdaget noget. Den der stemmen for vinteren hos mig holder faktisk vist nok kun lige til lige over nytår. Så kan foråret godt komme, for vinteren og sneen hører julen og nytåret til. Det ser sgu’ så pænt ud, du. Og så er det virkelig tuff shit, at jeg bor i et land og på nogle breddegrader, hvor vinteren kun lige er begyndt, når jeg synes, at den godt kan pille af. Det bli’r en hård tid. Jeg vil prøve at vende det til noget godt og nyde frosten og kulden. Indtil da smutter jeg lidt tilbage til et par sommerfotos, sådan fulde af sol, brune arme og sandaler. Kald det min form for lysterapi, om du vil….

IMG_3424

DSC06193

DSC06254

IMG_3728

DSC06564

DSC06040

Ahhh…..

Skriv et svar

