Våd i våd….

Skoven var våd og nedtrykt i går. Jeg ramte den i løbeskoene og med hunden på linen lidt ud på eftermiddagen, og lyset var som sidst på dagen. I det hele taget var det en af de dage, hvor man med god samvittighed kan blive indenfor, under dynen eller i sofaen med puder, tæpper, frisk te og en god bog. Hele dagen. Jeg vågnede kort før kl. 8, og det var helt mørkt. Sådan fortsatte det. En nedtrykt dag med let regn og gråt lys.

Men fedt at løbe i. Jeg udvidede helt spontant turen, satte tempoet derefter, smed lidt mere pind til hunden og nød bare turen helt alene i en tom skov. Luften var frisk, og med støvregnen var der endda hydrering i luften. Jeg fik bonnet 6,7 km uden at høre nævneværdigt til det højre knæ. Så det går fremad, og det er en dejlig fornemmelse.

IMG_5995

IMG_5992

IMG_5997

2 thoughts on “Våd i våd….

  1. Hej Katrine
    Dejlige billeder og god læsning, man bliver i godt humør af din beretning om turen og gud hvor jeg også gerne ville med ud på sådan en tur, jeg savner det bare så meget. Godt løbet. :-).
    Hilsen Søren

    1. Hej Søren
      Det er dejligt at høre, at mit skriv og et par snaps inspirerer. 🙂 Håber at du snart bliver din skade kvit. 🙂 Så du kan komme derud i den regnvåde skov.
      Mange hilsener
      Katrine 🙂

Skriv et svar

