Nyt år–ny start?

Jeg kan lige så godt indrømme det; jeg er pissedårlig til at lave status OG få skrevet det ned. Min status foregår ret meget mentalt og pudsigt nok oftest på tur i skoven. Så i bedste fald kommer min status over året, som er gået, pletvist og i brudstykker. På 2012’s sidste løbetur lyttede jeg til Sundhed på P1 med en udsendelse, som handlede om juledagenes stress og hangen til at lave nytårsforsætter. Gæsten i studiet, Majken Matzau, kom med flere gode råd, især om hvordan man kan indtage det nye år med intentioner i stedet for at søsætte ambitioner, som måske kuldsejler i form af flere nytårsfortsæt. Faktisk ret oplysende udsendelse…

Nå, men selvom jeg nåede at løbe endnu en tur lige på årets faldereb d. 29. dec., inden jeg lagde mig med noget influenza-hoved-mave-jeg-er-skæv-i-hovedet-agtigt i et par dage, har jeg tænkt, at 2012 nok ikke har været et af mine bedste løbeår. Jeg har været plaget af forskellige skader, som har trukket veksler på min motivation. Jeg har kun fået løbet et løb, og det har nok manglet, fordi i bund og grund ved jeg, at det er tilmeldingerne til forskellige løb, som i sidste ende får mig ud i skoene med et andet mål for øje end bare løbeturen og velværet ved den. Måske fordi jeg i denne omgang kun har løbet siden d. 27. dec. 2007. Sådan for en alvor, som jeg hidtil i mit liv ikke har kunnet præsteret.

Anyways – det var da noget, som lignede noget status-agtigt. Og det topper jeg lige op med et par billeder af min yndlingsrute i St. Dyrehave, som er totalt oversvømmet. Næsten. Det var lige før, at et par waders havde været på sin plads.

Godt nytår til dig. Jeg håber, at du er kommet godt ind i det.

IMG_5890

IMG_5892

IMG_5894

IMG_5912

5 thoughts on “Nyt år–ny start?

    1. Tak. Og det ville da være rigtig hyggeligt at ses igen. 🙂 Vi må holde øje med interessante løb i hver vores hoods. Eller deromkring. 🙂

Skriv et svar

