Ladhed hævner sig. Big time!

Løbeskoene har jeg ikke holdt i gang i den sidste tid. Det er en gang jammer. Og det hævner sig, så når jeg vover mig kæk ud på sådan en 2. juledag. Men det skal jo til, dovenskab er roden til alt ondt og en svækket krop, og der er faktisk ingen undskyldninger. Desuden har Yngstepigen Anna givet mig en ny løbejakke i julegave, og hun har været ret spændt, om den nu også var god. For det var den sidste (!!!) i forretningen. Så på med den nye jakke, løbeskoene og hunden på linen.

Og her et par timer efter værker min krop. Mest ryg og ben. Som om jeg havde løbet en 13-14 km og ikke kun godt 5. I langsomt tempo i en halvmørk skov, som ikke længere var snedækket. Men den – min krop altså – kan vænnes igen. Og det bliver den. And that’s a promise.

IMG_5856

2 thoughts on “Ladhed hævner sig. Big time!

Skriv et svar

